Sv: Dødsstraff
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Så du mener å ta feil og lese statistikk galt er saklig?
Ta feil på grunnlag av sin oppfatning eller hvordan statistikken tolkes? Når det er snakk om å være saklig, synes jeg Elins innlegg er langt sakligere enn for eksempel disse i tråden (flere eksempler på hvorfor jeg reagerte på Tinetoff's uttalse om å være uforskammet, forresten);
Opprinnelig lagt inn av Sitron
Jeg syns det er ubegripelig at noen kan være for i det hele tatt, men skjønner jo at enkelte tenker på forskrudde måter, men nesten halvparten for?
Opprinnelig lagt inn av Heiko
Det er forskrudd å mene at det er greit å ta menneskeliv.
Siden du er for dødsstraff, så er du forskrudd og ser selvsagt ikke det andre, normale mennesker ser.
Å ja. Selvsagt. Du kjenner sikkert en som forteller deg aaaaaalt hva som foregår rundt om i alle landets fengsler, hvordan kunne jeg tro noe annet. Men da utnevner vi deg like gjerne til ekspert og så kan du begynne å utdanne oss alle om hvor fælt det er.
Opprinnelig lagt inn av Lille*My
Men det burde det kanskje ikke, for primitive mennesker som faller for enkle argumenter og simple løsninger finnes det jo overalt sånn ellers, så hvorfor skulle ikke folk være hjernedøde nok til å være for middelalderske straffemetoder i et moderne, demokratisk samfunn også ...
Å ja, her kommer USA-elskeren. Da er det vel bare å forlate tråden en gang for alle, for noe vettugt er det vel ikke å lese her nå.