Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Skadelig med sukkerfrie barnehager (Aftenposten)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 15:03   #1
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skadelig med sukkerfrie barnehager (Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg har egentlig ikke tenkt på sukkerfrie barnehager som sukkerfrie.

Jeg tror mange av oss snakker litt forbi hverandre akkurat her. Jeg er også for å redusere sukkermengden i bhg (og i samfunnet generelt), men når det blir snakk om sukkerfrie bhg med det regelverket som var referert i artikkelen i Aftenposten blir det for mye for min del. Med et sunt og variert kosthold tror jeg de aller fleste barn kan få servert brunost til formiddagsmaten.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 16:47   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skadelig med sukkerfrie barnehager (Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg tror mange av oss snakker litt forbi hverandre akkurat her. Jeg er også for å redusere sukkermengden i bhg (og i samfunnet generelt), men når det blir snakk om sukkerfrie bhg med det regelverket som var referert i artikkelen i Aftenposten blir det for mye for min del. Med et sunt og variert kosthold tror jeg de aller fleste barn kan få servert brunost til formiddagsmaten.

Signeerer Kanne. jeg har ofte omtalt at jeg ønsker sukkerfri barnehage/at vi har hatt det, men det er ikke helt sant. Den er sukkerredusert, og jeg veldig fornøyd med det. Den er sunn, rett og slett. Ikke sjokoladepålegg, ikke kjeks i ny og ne, ikke saft til maten, ikke så mye kaker til bursdager (men ingen konsekvent regel, bare oppfordring).

Nå er både jeg og Lille B veldig glad i frukt- og urteteer da, og ikke spesielt glad i kakao så jeg så ikke helt problemet med akkurat det punktet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.