Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dødsstraff

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 01:20   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, det var jo nettopp det du sa var "tullball" og at alle andre måtte "lese fakta" og ikke tro på "myter og antakelser", og "bedre lykke neste gang" og slikt. (Det virker sikkert ekstra uforskammet siden det faktisk var feil, det du sa.)

Nei, jeg tok ikke feil. For hvis man leser statistikken videre og ser hvem av de som har sittet på deathrow som faktisk er blitt henrettet, så er tallene klare. (ja, fortsatt samme factinfo-sheet fra deathpenaltyinfo.org). 622 hvite mot 373 svarte i perioden 1976-2007.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda

. Men grunnen til at akkurat denne biten ble så grundig diskutert nå, var dine påstander om at det som ble sagt var tullball og myter, så det er litt malplassert at du spør om hva som er poenget med å diskutere akkurat dette.

Fordi folk uttalte seg i hytt og pine uten å legge tall på bordet før ovennevnte side med FAKTA ble oppdaget. Og jeg står ved at det er mye tullball nettopp pga. det jeg har forklart.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.