|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Turbukse - spørsmål om fjällräven kebJeg strever med å finne størrelsen som passer meg i denne buksa. Har nå prøvd 2 ulike størrelser i curved, der den ene blir ganske stor, mens den andre er perfekt andre steder enn i livet, der den blir noe stram. Jeg har også forsøkt ikke-curved modellen, men da den er passe i rumpe/lår så er den for vid i livet, særlig på ryggen der det blir en glipe.
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebJeg hadde nok funnet en annen bukse som satt godt. Men jeg virkelig hater klær som ikke passer.
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebJeg har konkludert med at denne bare ikke passer meg. Synes ikke fasongen er "curved" i det hele tatt. Jeg må opp to størreler i forhold til hva jeg vanligvis bruker for at den skal være god over rumpe og lår, og da er den alt for vid i livet. Jeg endte opp med en fra Helly Hansen som passet mye bedre, og kostet halvparten. Så jeg er med Frukt.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : I går kl 13:14. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebMin favoritt er forøvrig Norrøna Svalbard flex, herremodellen. Så det må ikke nødvendigvis være damemodell.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebJeg har ikke denne buksa, men syns generelt at fjellrevens tekstiler er veldig faste, og utvider seg lite.
Etter å ha jobbet med et uniformprosjekt så tenker jeg helt motsatt: at det er kjempeviktig å ha begge deler. I mange yrker er alle uniformene i utgangspunktet laget for menn, og blir derfor ekstremt ubehagelig for kvinnekropper. Man kan selvsagt velge å ikke kategorisere dem som dame- og herreklær, men heller etter bredde over hofte, høyde i livet etc.
|
|
|
#7 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebSøren da, dette var ikke svaret jeg var ute etter, haha. Hadde den vært 3 cm bredere i livet ville den vært perfekt. Også er det en for dyr bukse til å ha liggende i påvente av vektnedgang (som forsåvidt trengs, men jeg vet ikke om jeg orker)
|
|
|
#8 |
|
med tunga på styret
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven keb
Men hva med kneppingen da
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Jeg har søkt, og tror det er den som heter Verglas, en eldre modell. Kan sjekke når jeg kommer hjem.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebGamle fjellreven bukser hadde ekstra stoff i livet i sømmen vak så de var lette å legge ut. Vet ikke om de nye kan ha det ? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Da ville jeg personlig heller kjøpt ei bukse som passer. Særlig når buksa koster opptil 3000 kr. Men det er jo alltids en mulighet, hvis man er litt mer erfaren og litt sikrere enn meg på at resultatet blir bra.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|