Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Her kommer dummedummedummedum - AI

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-26, 13:48   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her kommer dummedummedummedum - AI

Beklager, du har rett. Det er OpenAIs president som har donert.

Ja, jeg syns man støtter et fascistregime om man kjøper en ny Tesla nå. Jeg syns det er på tide at folk tar grep, i stedet for å bli så innmari fornærmet over at de får kritikk for å ta tonedøve valg. Sorry. Det handler ikke om shaming. Jeg ber ikke folk skamme seg. Jeg ber folk lese seg opp og følge med.

Og ja, det er KJEMPEVANSKELIG. Vi er totalt avhengig av amerikansk tek (som ALLE donerer enorme summer til Maga og Trump), og det er helt umulig å ha en helt vanlig jobb uten å bruke noe av det. Jeg har Apple-produkter, med Microsoft-software. De aller fleste skylagringstilbydere bruker Amazon. Betyr det at man bare skal legge seg ned og la være å tenke over det? Jeg syns man skal holde seg oppdatert, og ta informerte valg. Av og til må man ta dumme valg, men da kan man være ærlig med seg selv om at det er nettopp det det er, men man mener at man må allikevel. Sånn er det for alle. Der man kan velge alternativer, så syns jeg man bør prøve det, så langt det er mulig.

Og selvsagt kjøper jeg ikke varer fra Israel.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.