|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #23Jeg er ikke egentlig misinnelig på en kollega/leder som er sykemeldt for å være FOR utslitt. Jeg er ikke det.
|
|
|
#62 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #23
Pass på deg selv. Ta den turen til legen. Kanskje du burde blitt litt sykemeldt. Eller i hvert fall bruk en EM-dag. Det er sånt de er til for. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Kanskje en em dag en dag. Legen utsetter jeg helst til den egentlige legen vår er tilbake. Jeg har litt dårlig kjemi med vikaren. Men jeg skal nok klare meg, er bare sliten etter årsoppgjøret antar jeg
|
|
|
#64 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Gruffetråd #23Folk som går og ser på mobilen i stedet for å se hvor de går. Om de tryner får være deres eget problem, men de går sakte og i veien for alle andre.
|
|
|
#65 |
|
heimføing
|
Mrsmt! Jeg har et par ganger stoppet opp og stått helt stille og blitt på-gått av slike mobiltelefoner koblet til et menneske. De pleier å se ut som de våkner da! |
|
|
|
|
|
#66 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråd #23Journalsystemet som er kjernen i jobben er nede. Varslet, men ikke til meg, og ikke til de fleste andre som bruker det daglig her heller. Så da sitter vi her da... |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Drømmer
|
Sv: Gruffetråd #23Familie ( aka søsken) |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Gruffetråd #23Når man trooor man tar medisin hver morgen, men så viser det seg at telleren står på "0". NULL!!! Ikke rart at det er tungt å gå i trapper og at hosten blir verre for hver dag. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|