|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#681 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Sol og årets første skitur. Fremdeles litt lite snø da |
|
|
|
|
|
#682 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Soooooool!
|
|
|
#684 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Yngste er endelig ajour med vaksiner! Han måtte få beroligende for å få satt de to siste, men på fredag fikk han satt en i hver arm. Hjernehinnebetennelse og den siste han manglet fra barnevaksinasjonsprogrammet - 3,5 år på overtid.
|
|
|
#685 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Min utenlandsstudent kom IKKE hjem på vinterferie! |
|
|
|
|
|
#686 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Ikke min heller, det var folkehøyskoleungen som kom hjem, for de får ikke være på internatet i feriene. Men koselig likevel, selv om det kanskje ikke var helt frivillig!
|
|
|
#687 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Min utenlands-VGS-elev har, i tillegg til vinterferie, to uker uten vanlig undervisning, for å jobbe selvstendig med prosjektoppgave/særoppgave/semesteroppgave ("gymnasiearbete" som de har siste halvår på VGS i Sverige). Så da blir hun hjemme to uker til.
|
|
|
#689 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Ja, det er koselig. Jeg er spent på hvor mye jobbing med oppgave det blir da, og krysser fingrene for at hun kan bli påvirket av sin langt mer (nesten i overkant) disiplinerte storesøster, som går ut hver dag, og sitter i timevis og jobber med skole på ulike kafeer rundt i byen (hun tar forkurs-matte, for å begynne på siv.ing-studie til høsten). Storesøster har lovet å prøve å dra henne med seg, slik at de kan sitte og jobbe sammen noen dager, håper det (og kaffepenger) kan bidra litt.
|
|
|
#690 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Minustimene jeg dro på meg da jeg prøvde en annen jobbsyklus er nå jobbet ned på et overkommelig nivå. Bl.a ved bruk av en seniordag og en feriedag. Jeg unngår dermed å få lønnstrekk. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|