Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 22:47   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Min utenlandsstudent kom IKKE hjem på vinterferie! Han har nettopp fått seg jobb i London ved siden av studiene og mente det var lurt å tjene penger. Kapitalist!

(Neida. Jeg skulle egentlig si at jeg er glad for at han har fått jobb, det er ikke bare-bare når man er i ny i et land og ikke kjenner noen!)

Og ellers er jeg i dag glad for å se at den minste ungen min har fått seg en skikkelig stødig kompisgjeng blant gutta hun spiller hockey med - innimellom kan det være ganske heftig å være eneste jente på banen, det kan fort slenges dritt fra spillere fra andre lag, men guttene "hennes" passer godt på, og gjør det veldig tydelig for alle rundt at de ikke aksepterer at noen er kjipe med henne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.