Sv: The Epsteins Files
Da jeg satte meg inn i Epstein-saken for noen år siden, så ble jeg så utrolig frustrert av den åpenbare "cover-up"-en som foregikk, over så lang tid, av så mange, og at så mange KOM UNNA MED DET. Jeg har vært rasende siden. Det var så ÅPENLYST! At han slapp unna med litt husarrest, for så alvorlige forbrytelser. At det var så opplagt at mektige mennesker beskyttet ham. At det var like åpenbart at han ikke var blitt rik på noe i nærheten av ærlig vis. At så mange "upstanding" mennesker fortsatte å kretse rundt ham, etter at de visste hva han var tatt for, og fortsatt drev med.
Og så har vi Rød-Larsen, som også alltid har klart å smette unna hver gang han har havnet i trøbbel, som oftest med en god del penger i lomma.
Og Jagland... Det er selvsagt pinlig å se hvordan han smisker med Epstein og tigger om gratis overnatting. Men med alle hans roller og posisjoner, det er så langt uttafor!
Og Osloprosessen!
Alt det som virket som konspirasjonsteorier den gang (Mossad og/eller russisk agent) er nå plutselig så mainstream at det legges frem av seriøse forskere og professorer - på P2.
Det er fader meg ikke rart at folk tror på konspirasjonsteorier.