Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-26, 16:26   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!

Men jeg klarer ikke å finne en jeg liker!

Saken er at jeg endelig har fått tak i Cool culottes i lurex gold fra Frøken Dianas Salonger på Finn, en bukse jeg har vært på jakt etter i flere år, men så viser det seg at jeg ikke har noen topp som passer til den.

Blusen må være langermet og ikke utringet. (Str. S om noen eier en de vil kvitte seg med eller har sett en brukt til salgs).

Gammel 28-01-26, 16:52   #2
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!

Denne er ekstremt dyr, men kanskje stilen kan inspirere?
https://tonesbunadstue.no/produkt/bu...ansk-rose-gull

(Det er flere som selger silkebluser til bunad, i samme "stil")

Gammel 28-01-26, 17:22   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er en i drakten jeg har https://www.evalie.no/hundrearsdrakten/damedrakten/ men den stilen passer kanskje ikke? Scroll litt ned.

Sist redigert av Pelen : 28-01-26 kl 17:29.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-26, 17:23   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, him! Jeg kikket akkurat på en lignende fra Embla. De er flotte, og ja, noe sånt er perfekt, men i så fall må jeg finne en brukt med veldig god pris.

Gammel 28-01-26, 17:25   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Her er en i bunaden jeg har https://www.evalie.no/hundrearsdrakten/damedrakten/ men den stilen passer kanskje ikke? Scroll litt ned.

Ikke sant, ja. Veldig fin!

Gammel 28-01-26, 18:25   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Husker hun Caroline, fotballfrue hadde bluser i farger og blomster til sin bunad. Sjekk på Embla bunader.

Gammel 28-01-26, 18:36   #7
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

https://www.zalando.no/lauren-ralph-...SABEgJZm_D_BwE

Ikke sikkert det er riktig farge

Gammel 28-01-26, 19:25   #8
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med denne? https://www.boozt.com/no/no/mango/sh...waAh8KEALw_wcB

Gammel 28-01-26, 23:07   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Takk for engasjement! Jeg fant en silkebluse på Finn som ser fin ut. Den er mer bronsefarget enn okergul, men jeg tror den fargen kan gå også. Hvis ikke skal jeg sjekke tipsene deres.

Gammel 29-01-26, 11:24   #10
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk, him! Jeg kikket akkurat på en lignende fra Embla. De er flotte, og ja, noe sånt er perfekt, men i så fall må jeg finne en brukt med veldig god pris.

Fordelen med denne type plagg er at de ofte selges på bruktmarket.

Selv er jeg en bruktkjøper av rang: Finn, facebook her på FP, men du må få deg noen "favoritter" for å få det til å funke. Jeg synes det er litt gøy! Litt sånn "jaktfølelse" (men det er ikke til å stikke under en stol at det tar mye tid. Hadde jeg hatt uendelig med penger hadde jeg fått meg personal shopper)

Gammel 29-01-26, 14:33   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Fordelen med denne type plagg er at de ofte selges på bruktmarket.

Selv er jeg en bruktkjøper av rang: Finn, facebook her på FP, men du må få deg noen "favoritter" for å få det til å funke. Jeg synes det er litt gøy! Litt sånn "jaktfølelse" (men det er ikke til å stikke under en stol at det tar mye tid. Hadde jeg hatt uendelig med penger hadde jeg fått meg personal shopper)

Helt enig med deg! Jeg handler det meste brukt, og det er mye morsommere enn å kjøpe nytt! Krysser fingrene for at silkeblusen jeg fant på Finn i går passer til buksa!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.