|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!Men jeg klarer ikke å finne en jeg liker!
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!Denne er ekstremt dyr, men kanskje stilen kan inspirere?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!Her er en i drakten jeg har https://www.evalie.no/hundrearsdrakten/damedrakten/ men den stilen passer kanskje ikke? Scroll litt ned. Sist redigert av Pelen : 28-01-26 kl 17:29. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!Takk, him! Jeg kikket akkurat på en lignende fra Embla. De er flotte, og ja, noe sånt er perfekt, men i så fall må jeg finne en brukt med veldig god pris.
|
|
|
#5 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!
Ikke sant, ja. Veldig fin!
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!Husker hun Caroline, fotballfrue hadde bluser i farger og blomster til sin bunad. Sjekk på Embla bunader.
|
|
|
|
#7 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!https://www.zalando.no/lauren-ralph-...SABEgJZm_D_BwE
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!Hva med denne? https://www.boozt.com/no/no/mango/sh...waAh8KEALw_wcB
|
|
|
#9 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg leter etter en okergul bluse eller topp i sateng eller silke!Takk for engasjement! Jeg fant en silkebluse på Finn som ser fin ut. Den er mer bronsefarget enn okergul, men jeg tror den fargen kan gå også. Hvis ikke skal jeg sjekke tipsene deres.
|
|
|
#10 |
|
Leser
|
Fordelen med denne type plagg er at de ofte selges på bruktmarket.
|
|
|
#11 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Helt enig med deg! Jeg handler det meste brukt, og det er mye morsommere enn å kjøpe nytt! Krysser fingrene for at silkeblusen jeg fant på Finn i går passer til buksa!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|