|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Dersom noen begynner å dra inn sex før man engang har møttes så tenker jeg "Nej". Da er det så tydelig hva de vil ha, først og fremst.
|
|
#2 |
|
rakkarpus
|
Sv: Gruffetråd #22
Det er egentlig veldig sant, og noe jeg trodde jeg har lært av tidligere. Tror det er en grunn til at han dro inn kunsten sin i en av de første meldingene, og deretter skrev fullt navn, og at jeg burde være modell for han.. Mistenker at han blir avvist når han ikke har kunsten sin som interesse-emne. Så han omtalte en venn han har hatt som uten fordommer da de møttes. Jeg tolker det som han opplever at folk får fordommer mot han sikkert pga emosjonell umodenhet. Fikk litt den følelsen " ja, men hvis JEG møter han kan jeg hjelpe han, liksom". Men blir jo feil for alle, det.
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Sv: Gruffetråd #22Men det med at han skrev at han følte vi var så like. Og like etter altfor like, sikkert..
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|