Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag? #03

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-25, 00:07   #10
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #03

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Hvordan jeg kan unngå gnagsår mellom rumpeballene på romaskin.

Ballekrem? La meg forklare litt bedre. Jeg vil anta problemet oppstår fordi det blir for tett, fuktig og/eller for mye friksjon? Så da må man enten få bort fuktigheten eller forhindre at friksjon blir et problem.

Jeg ville enten forsøkt å få lagt et eller annet fuktabsorberende mellom rumpeballene (høres egentlig skikkelig ubehagelig ut) eller eventuelt smurt med en barrierekrem, for eksempel noe ala dette her.

(Dette er et kjent problem for mannlige syklister, har jeg hørt. Om sykkelshortsen ikke sitter godt og tett nok, kan det bli for mye friksjon i de nedre områdene når man sykler langt.)

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.