|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#501 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Gruffetråd #22Jeg er enig med retz. Når man legger så mye arbeid i noe som et strikkeplagg er, er det viktig for meg at materialene er av god kvalitet, og jeg strikker ikke med masse plast i garnet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#502 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Jeg fryser og det er 10 minutter til bussen minutter kommer. Hjelper ikke på en dag hvor jeg har gjort akkurat litt for mye.
|
|
#503 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Gruffetråd #22Klarer ikke komme i gang med en greie på jobb.
|
|
#504 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråd #22
Enig i dette. Jeg kjøper kun strikkepakker dersom det er 'rett' garn. |
|
|
|
|
#505 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Booket og betalt for en time behandling som var 30 minutter fra jeg gikk inn til jeg var ute. Føler meg lurt, men mulig jeg er kravstor som tenker når de skriver 1 time så er det nært opp til en time og når de skriver 30 minutter så er det nært opp til 30 minutter. |
|
|
|
|
#506 |
|
Introvert textrovert
|
100 % enig.
|
|
#507 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Gruffetråd #22Det ville jeg klaget på. Kanskje det er en misforståelse en plass. Ellers må de endre på beskrivelsen.
|
|
#508 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråd #22Folk på sykkel eller sparkesykkel uten hverken lys eller refleks irriterer meg litt. De er ikke så synlige som de kanskje tror der det er gatelys, og kommer veldig brått på når man selv kommer syklende.
|
|
#510 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #22Nyrestein.
|
|
#511 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Litt?! Jeg blir pissesur/sint når de kommer ut fra intet i mørket og skal ha meg til å bli drapsmann fordi de har et dødsønske.
|
|
#512 |
|
koko
|
Sv: Gruffetråd #22Gut (14) har hatt ei periode med middagsrestar/varmmat i matpakka. Gut (framleis 14) har i samme periode oppført seg aldersadekvat og ikkje lagt matboksar til vask. Mor (49) fekk i dag den gilde gåva å tømme boksar for halvbederva matrestar.
|
|
#513 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#515 |
|
|
Sv: Gruffetråd #22@syrinix: Kjøp inn lange riskorn, fargelegg dem mørkebrune/sorte, og legg dem på strategiske plasser på rommet, i sekken, ved hauger av rot på gulvet. Lag noe. Falske bitemerker av mus på bøker, ledninger ol. Som du ikke er lei deg for å bli kvitt. Poff, så er ungen renheten selv, får vaskefilla på hjernen, og tømmer matboksen med det samme han kommer hjem.
|
|
#516 |
|
koko
|
Sv: Gruffetråd #22Eg trur ikkje eg har i meg å køyre i gang eit så stort prosjekt, Nabojenta.
|
|
#520 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Gruffetråd #22Syyyhyk.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|