|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg lurer på om jeg må slutte å gå lange fjellturer og turer generelt... I år har jeg merket at jeg stadig oftere får vondt i beina, mest det venstre, på turer der jeg før ikke pleide å få vondt. Og jeg har også mer vondt i hverdagen. Og så fikk jeg jo betennelse i begge hofter for noen uker siden. Det har jeg og hatt før.
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Det kan være at fotsålene dine kan ha godt av tilpassede ileggsåler i skoene dine. Sjekk med legen om fotbuen begynner å svikte. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lesende
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Digitale bilder (f.x. telefonbilder) og fotobøker til å bla i, gjerne med tekst man kan skrive inn. Er det noen som har erfaring med å lage bildebøker via apper? Hvis ja, hva kan anbefales og ev avbefales? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Jeg får reklame på en app hele tiden når jeg spiller kabal. Har ikke prøvd den selv da. Den heter Popsa.
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Jeg har fått mye av den reklamen selv, det er litt derfor jeg prøver å fiske etter erfaringer. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|