Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Overgangen fra ett til to barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 21:47   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Overgangen fra ett til to barn

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det har vært omtrent tre måneder mellom mine og det er rett og slett ideelt.

Takk Sitron, dette skal jeg huske på når vi begynner å produsere neste sett med unger.

Gammel 03-09-07, 21:58   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Her gikk overgangen til to veldig greit. Både storebror og mellomsøster er og har vore rolege ungar. Det er 2 år og 2 mnd mellom dei, helt ypperleg. Det er litt under 3 år mellom mellomsøster og vesla og det har vore litt verre. Men det kjem nok mykje ann på ungane så vanskeleg å veta noko på forhånd. Her gikk hvertfall overgangen heilt supert, idyllen brast ikkje

Gammel 03-09-07, 22:03   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Vi har også nøyaktig tre år mellom våre, og det har vært en veldig bra avstand. Storesøster greier seg fint de minuttene lillebror trengte oss når han var helt ny og ikke kunne vente. Sjalusi kan jeg med hånda på hjertet si at vi ikke har opplevd, men det henger nok sammen med at Champion var en ekstremt rolig unge det første leveåret. Han er mye mer aktiv enn det storesøster var på hans alder, men heldigvis har han samme gode sovehjerte.

Men de gangene den ene hyler fordi hun har slått seg eller MÅÅÅ ha et eller annet og minsten skriker fordi han fortsatt ligger i utedressen og er varm og mor ikke har fått av seg støvlene og telefonen ringer og katta skriker, da er det stor overgang fra ett til to barn. I hverdagen har det vært ubetydelig, egentlig.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 00:32   #4
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hos oss var nummer en en propell fra dag èn. Han slet ut både den ene og den andre i løpet av en time, og var ingen enkel unge. Enkelt og greit.

Nummer to kom omsider, og var sin storebrors rake motsetning. Hun sov bedre på natta da hun var 4 mnd, enn storebroren som da var 4 år.

Hos oss ble det mye forandringer i tilværelsen rett etter nummer to kom, og det gjorde at det ble veldig slitsomt en periode, hadde vi hatt en stabil tilværelse, tror jeg det hadde vært lettere, og vi hadde nok ikke merket så stor forskjell.

Nå har vi ingen baby lenger, og merker ikke forskjellen på en og to så mye som før.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:04   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Takk Sitron, dette skal jeg huske på når vi begynner å produsere neste sett med unger.

Herregud. Kan jeg skylde på at jeg er forkjølet og har vatt i hodet?

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.