|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overgangen fra ett til to barn
Takk Sitron, dette skal jeg huske på når vi begynner å produsere neste sett med unger.
|
|
|
#2 |
|
I farta!!
|
Sv: Overgangen fra ett til to barnHer gikk overgangen til to veldig greit. Både storebror og mellomsøster er og har vore rolege ungar. Det er 2 år og 2 mnd mellom dei, helt ypperleg. Det er litt under 3 år mellom mellomsøster og vesla og det har vore litt verre. Men det kjem nok mykje ann på ungane så vanskeleg å veta noko på forhånd. Her gikk hvertfall overgangen heilt supert, idyllen brast ikkje
|
|
|
#3 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overgangen fra ett til to barnVi har også nøyaktig tre år mellom våre, og det har vært en veldig bra avstand. Storesøster greier seg fint de minuttene lillebror trengte oss når han var helt ny og ikke kunne vente. Sjalusi kan jeg med hånda på hjertet si at vi ikke har opplevd, men det henger nok sammen med at Champion var en ekstremt rolig unge det første leveåret. Han er mye mer aktiv enn det storesøster var på hans alder, men heldigvis har han samme gode sovehjerte.
|
|
|
#4 |
|
Einsam
|
Sv: Overgangen fra ett til to barnHos oss var nummer en en propell fra dag èn. Han slet ut både den ene og den andre i løpet av en time, og var ingen enkel unge. Enkelt og greit. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Overgangen fra ett til to barn
Herregud. Kan jeg skylde på at jeg er forkjølet og har vatt i hodet?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|