Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris
Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.
Lisa, jeg synes du er avsindig paranoid hvis du tror at helsemyndighetene velger å kjøre et vaksineprogram som i sum fører til flere og alvorligere skader enn sykdommene det vaksineres mot, ville gjort. For som jeg leser deg, er det det du hevder.
Jeg må være komplett idiot fordi det er ikke det jeg sier.
Det jeg ikke fatter og begriper er at folk bare sier de vaksinerer fordi ... fordi ... jo fordi det er riktig, fordi Folkehelseinsituttet sier vi må gjør det. Fordi det er det beste for barnet mitt osv. Folk gir grunner som fordi jeg ikke vil barnet mitt skal være syk osv. ... det må jeg si jeg synes er snodig for å si det mildt.Sorry men det var bare det at jeg etterlyser noen gode grunner.
Så synes jeg det er motbydelig når folk sier at de som ikke vaksinerer er egoistiske, hva faen vet folk hva andre har opplevd eller hva slags grunner de kan ha?
Les linken jeg lenktet til. De vil også innføre vannkopp vaksine av økonomiske hensyn. ER det noen som er så naive at de ikke tror det er økonomiske hensyn i massevaksinasjonsprogrammet? Djesus, i så fall er man rimelig naiv.
Nå har det seg slik at vi har et vennepar som har et hjerneskadd barn pga vaksine så ja, jeg er nok rimelig preget av det. men som sagt, jeg er ikke en motstander av vaksine programmet og har fulgt det selv.
|