Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Generell diskusjon om stortingsvalget 2025

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-25, 10:30   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025

Jeg leser i Aftenposten i dag at det er satt ny rekord i forhåndsstemmer. Tror vi at det gjør noen utslag på valgresultatet?

Tidligere stemte jeg på søndagen i det valglokalet jeg hadde fått oppgitt på valgkortet mitt, men de siste årene har jeg forhåndsstemt. Bare for å være sikker på at det faktisk skjer.

Men i år har jeg vært veldig usikker og har derfor stemt senere enn tidligere år. Fordi jeg trengte å få med meg diskusjonen i valgkampen. Hele kjernefamilien har forhåndsstemt.

Da ungene var små, så var valgdagen en høytidsdag. Og etter at vi hadde stemt så gikk vi på kafé og feiret demokratiet. Det har vi visst sluttet med nå som vi alle får stemme. Men jeg konstaterer, med stor glede, at begge ungene mine ser på det som en borgerplikt å stemme; uten å reflektere over at det er mulig å la være. Så der føler jeg at vi har fått til noe riktig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.