|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gi blod!
Takk for nyttig informasjon, Svanen! Jeg måtte undersøke, og fant denne teksten:
Det er nytt for meg at man ikke skal gi blod mens man slanker seg og dermed går ned i vekt. Det gir mening, for all del, men jeg tror ikke jeg har blitt spurt om det noen gang?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Man må i alle fall veie 50 kg er det vel.
|
|
|
#3 |
|
trenger lading
|
Ok. Vi har akkurat begynt å følge Oslo sine regler/tilpasninger, men er jo fortsatt noe som av og til må vurderes ut fra helheten, og legegodkjennes. Nå åpner vi opp for slankeopererte, noe vi ikke gjorde før.
Det er bra. Mulig det datatekniske ikke er klart helt ennå alle plasser.
Det er sant, og det er jo 100 % for å beskytte giver. Blodet er like bra om man veier 49 kg, men belastningen er større dess mindre kropp man har.
|
|
|
|
#4 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg begynte å gi blod i starten av 20-åra. Den nedre vektgrensen har aldri vært et problem.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|