Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken bilstol skal vi ha?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 13:44   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bilstol skal vi ha?

Jeg slenger meg på her, og venter på gode anbefalinger.

Snuppa ble nemlig akutt bilsyk (veldig) i sommer og spydde seg fra A til Å bakovervendt. Til slutt (etter å ha prøvd både reisesyketabletter og andre gode råd) så vi oss nødt å snu henne. I den ene bilen sitter hun nå framover i en Britax TWE og i bybilen sitter hun fremdeles bakover (til høylydt protest) i sin Akta Graco Cosmic, som jeg ikke vil snu framover siden hun er over meteren.

Jeg ble anbefalt en Storcenmûhle Starlight SP av vår lokale Reflex-butikk. Den er godkjent fra 9-36 kg, med stolens seler opp til 18 kg og deretter bilens trepunktseler. Stolen ser utrolig flott ut, men koster 2699,-, så jeg vil gjerne ha andres anbefalinger før jeg "flesker" til. Er det andre seter som er bedre?

Googler ....
Hah ... Så fant jeg denne: http://forbrukerportalen.no/produkter/5634/ og bestemte at vi ikke skal ha en sånn.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.