|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Vi drog på dagstur for å sjå på ein folkehøgskule 18-åringen vurderer å gå på etter vgs. Trudde vi berre fekk sett området ute, men møtte ein ansatt som baud på både kaffi og full omvisning. Både eg og ungdommen har no lyst til å byrje på skulen asap.
|
|
#2 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Haha, herlig! Jeg har lyst å begynne å jobbe der min straks 18-åring har fått lærlingplass til høsten, og jeg er skikkelig misunnelig på utdannelsen mellomstemann er kommet inn på. |
|
|
|
|
#5 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Sol, varme og 28 g i havet. Fine barn og mann. God feriestemning. Å ha store barn. Gode venner. Strand. Ferieliv. God mat. Varmt til langt på natt.
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19I dag besøkte vi en minijernbane i Eastbourne. Fra butikken der har jeg tatt med noe stæsj til en kollega. |
|
|
|
|
#7 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Kjenner meg så godt igjen. Det ble aldri folkehøyskole på meg. Kanskje jeg bare må ta det i voksen alder?
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|