|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?
Jeg fikk over 300 treff når jeg søkte på Douchebag.
![]() |
#42 |
finner ut av mye
|
Jeg ville hatt 30l.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Begge sønnene har douchebag som de bruker til både skole og kortere reiser, men må si at zeeksacken til mannen er mer praktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
trenger lading
|
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Noen som har denne? Jeg fikk gavekort til bursdagen min. Ser ut som lignende dere har linket til. Er dessverre ikke på min butikk, men tenkte å høre om de kunne bestille den. Likte ikke fargekomboen helt (begge fargene var fine, men likte ikke dem sammen). Men skal finnes i svart og.
![]() |
#45 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Den ser jo veldig fin ut da! Større en DB'en er den og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Det ser ut som om de har den på Nomaden i sort, det er en butikk jeg kjenner og kunne bestilt fra. Det er ikke alle butikkene jeg får opp i søk som jeg kjenner til.
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg ble overbevist om Db etter å ha sett en pappa med et barn på flyreise. Jeg hadde med et like stort barn, og måtte nærmest tømme sekken min flere ganger for å følge drikkeflasker, våtservietter og bøker. Han bare åpnet og fant det han trengte, null stress!
Jeg er veldig glad i Db-sekken, men ville ikke valgt det om jeg hadde dårlig rygg. Osprey er overlegen på bærekomfort.
![]() |
![]() |
#49 |
geskjeftig
|
Jeg har en sånn og er veldig glad i den.
![]() |
#50 |
trenger lading
|
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Jeg har sett at jeg kan kjøpe den jeg linket til i svart, men tenkte jeg kunne se om jeg fikk brukt gavekortet mitt. Den andre var veldig lik, men en del dyrere. Ser den er tyngre. Får se hva annet er forskjellige.
![]() |
#51 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Hmm, den jeg har er nok den du vil ha i svart, Svanen. Jeg bruker den til daglig pendling med jobb-laptop i og har reist flere turer med den som håndbagasje. Den er ikke tung og har plass til det utroligste. Min er ensfarget, klar blå. Sønnen har en mørkegrå til skolesekk.
![]() |
#52 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Denne har jeg: https://nomaden.no/products/daylite-...7e8ed0bc&_ss=r
![]() |
#53 |
trenger lading
|
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Den er nok litt mindre enn den jeg linket til (35 mot 44 l), men var mye finere blåfarge enn den tofargete. Jeg trenger jo egentlig ikke svart, men var komboen jeg ikke likte.
![]() |
#57 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Det er vel den Niobe og Isolde nevner tidligere i tråden, at de har og er fornøyd med. Jeg ønsker meg også en slik, kjenner jeg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|