|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#743 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Blid og hyggelig levering av bestilling på jobben. Noen ganger blir man bare glad av korte møter med folk man ikke nødvendigvis møter igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Noen kollegaer har overrasket meg med å gjøre en jobb jeg vanligvis har vært alene om å utføre. Det gjorde en del ting enklere og raskere å få unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Vært ute en tur og sett rådyr selv om det løp avgårde i full fart.
![]() |
#746 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Tre måkeunger som i noen uker har tuslet rundt og ropet utafor jobben min. Joda, en lever farlig med beskyttende måkeforeldre som i flere uker har passet på småtassene. Jeg går noen gode omveier for ikke å forstyrre, og fikk likevel en måkeforelder i fletta her om dagen. Men de er nå så søte også. Og det er litt fint å se at folk tar de hensyna som må til for at måkefantene skal få ha det trygt. En stund trodde vi at bare to av ungene hadde overlevd, men i dag dukket den tredje opp igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#747 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Vi har en måkeunge i bakgården, og det er skummelt å komme seg gjennom på vei til leiligheten. Foreldrene er særdeles pågående. Vanligvis pleier det å komme en rev som "løser problemet", men så langt i år har vi ikke fått den hjelpen.
![]() |
![]() |
#748 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Skjønner de er skumle. Jeg løser det med å holde noe over hodet når jeg går inn i farlig farvann her utafor jobben. Glad det ikke er måkenapperever her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Nyoperert datter tok en tur i hallen for å se på oppvisning og være litt sosial i pausen. Det var så fint å se hvordan de andre tok imot henne etter at hun selv har følt på at hun var sviktet pga. skade, og at de andre har vært sure på henne (overtenking, here we come!)
![]() |
#750 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Bryllupsdag.
![]() |
#751 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Gratulerer, Magica!
![]() |
#752 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Idag har jeg vært på 1,5 times stolpejakt tur i nærområdet. Måtte ta bussen hjem da jeg var ferdig for jeg var helt ferdig.
![]() |
#754 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Ny vaskemaskin levert og montert av to spreke unge menn. Vært uten i en drøy uke da den gamle takket for seg. Nå skal det vaskes!
![]() |
#755 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Både i går og i dag - Tons of Rock! Ungen er på jobb der oppe, og kjøpte billett til mora, som elsker Muse og ellers mye heavy og gitartungt. Jeg dro opp etter jobb, shuttlebussene funket kjempefint, inngangen gikk knirkefritt, hyggelige folk overalt, masse kul musikk, trasket rundt alene og fikk med meg at fra gammel progheavy til det svarteste svarte metall. Veldig gøy å se på folk og deilig å være alene og bare kunne surre rundt, se på folk, kjøpe digg mat, sette seg på gresset pg vifte lit med tærne mens jeg så både unge pg gamle metallrockerne gi alt på diverse scener. Og imponerende logistikk, altså. Alt fra innslipp til søppelsortering, korte matkøer, digg Mojito, ingen dokø og helt fantastisk lyd når MUSE gikk på.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 27-06-25 kl 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
Klare sjøl
Og i ettermiddag skulle mannen og jeg ut på ukeshsndel, mrn jeg måtte ha kaffe først så da dro vi innom nærmeste senter og da i satt i kaffebaren kom tilfeldigvis et vennepar så vi 4 bl sittende lenger er enn planlagt
![]() |
#757 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19En gledens dag idag, Fosen-ungdommene ble frikjent i Høyesterett (også).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Endelig et oppklarende svar fra Nav.
![]() |
#759 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hurra!!! For en absurd og trist sak.
![]() |
![]() |
#760 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Helg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|