|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken ipad til mamma?Mamma (77 år) har en ti år gammel ipad som ikke er brukende lenger. Hun må ha en ny, men hvilken kjøper jeg til henne? Hun trenger ikke allverden med lagring, da hun ikke ser filmer, lagrer bilder el. Hun er litt opptatt av pris.
![]() |
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvilken ipad til mamma?Mener du Ipad eller nettbrett?
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken ipad til mamma?Da hadde jeg nok kjøpt brukt. Jeg har ingen erfaring med epleprodukter, men på tek.no har de grundige tester.
![]() |
#4 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvilken ipad til mamma?Ungene her har 9gen og jeg har gen7 som jeg bruker til denslags, og de funker fremdeles strålende etter mange års bruk, tror ungene fikk de for ca 4 år siden, så jeg ville ha kjøpt en pent brukt på release.no eller en av de andre grønne nettsidene som selger brukte.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken ipad til mamma?Støtter å kjøpe pent brukt ipad som ikke er for gammel. Også enig i at 64GB holder om man ikke skal laste ned noe særlig - jeg har det og må være flittig med ryddingen, men da klarer jeg meg fint på lengre reiser (som er da jeg stort sett bruker den) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvilken ipad til mamma?Jeg har 32g og aldri hatt behov for mer. Brukes bare til surfing og laste ned til flyreiser. Og pent brukt er veldig lurt ja, de varer jo i mange år. Aner ikke modellen på min, men den er sikkert 4 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken ipad til mamma?Det ble en 11.gen og 128 gb. Det var den rimligste de hadde fysisk i butikk i går og hun vil ha den,da hun reiser hjem i dag. Betalte 4990 og satser på den holder i ti år den og.xx
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|