|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Pride-avatar!Om det er lov med litt hjertesukk i denne tråden også: er jeg den eneste som føler pride er ekstra viktig i år? Om noen f.eks. har vært inne på Nationaltheatrets FB-side og lest reaksjonene på deres pride-innlegg så er det ganske sjokkerende. Og jeg har lest flere andre som får samme reaksjoner.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Pride-avatar!
Jeg er enig. Fikk med i sidesynet en post (men kvalitetssjekket ikke, så gudene vet) om hvordan en hel del av de amerikanske tech-selskapene nå lar være å fronte Pride i logoene sine. Det er et godt argument for hvorfor det er et poeng bare å legge inn regnbue i juni, selv om man kanskje ikke gjør så mye annet - man viser solidaritet, i det minste. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Pride-avatar!
Helt enig med deg Tallulah. Jeg har vært glad i å markere med regnbuer lenge. Men, i fjor var første gang jeg følte behov for å kjøpe flagg og faktisk begynne å flagge. Det er en så hard og vond fiendtlighet her at jeg sliter med det. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|