|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Med å arrangere Pride cafe til stormende jubel og fullt hus. Og flaggstanga er videoovervåka så alle forsøk på å fire flagget er avskåret!
|
|
|
#2 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Totalt småtteri dette, men eg fann den gode, gamle tyggisen Stimorol original i butikken i dag. Den er pinadø like god som den var for 30 år sidan!
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nydelig!
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg blir i hvert fall både glad og rørt når jeg leser sånne innlegg. Det er godt å høre at mange i lokalsamfunnet støtter så villig opp. Både hotellet og lokalbutikken fortjener også honnør.
|
|
|
#7 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så innmari bra. Selv har jeg ikke flaggstang og heller ikke noe prideflagg å henge på verandaen. Men i gjesteromvinduet vårt er det alltid en haug med kosedyr som holder prideflagget. Hele året. |
|
|
|
|
#8 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19I dag fikk vi samlet alle til treff hos oss. Prat og latter ble det ganske mye av for å si det forsiktig. Gjestene storkoste seg, både de som kom langveisfra og de som bor litt nærmere. Dette er så langt den beste juni jeg noen gang har opplevd. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|