|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snur
|
![]() Krøllete hår som begynner å bli grått og strittEr det noen med krøllete hår som har blitt grått? Jeg har veldig mye krøller, halvlangt og relativt mørkt brukt hår. Nå har det begynt å bli grått, og det som er blitt grått er mye striere enn resten. Ser for meg at dette blir en festlig periode. Noen som har vært borti tilsvarende? Hva har dere gjort i overgangsperioden?
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Krøllete hår som begynner å bli grått og strittJeg har mørkt hår, begynnende grå og krøller.
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krøllete hår som begynner å bli grått og strittOlje ? Synes det hjelper på mitt hår.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Krøllete hår som begynner å bli grått og strittjeg har ikke så mye krøller som deg og opplever ikke striere hår med de går, men grovere er de (Jeg har bare ved tinningene). Jeg har grovt og tørt hår fra naturen side, og olje hjelper på for å definere krøllene mine. Jeg bruker Olaplx nr 7. Jeg blander ofte nr. 6 og 7 sammen i halvvått hår.
![]() |
#5 |
snur
|
![]() Sv: Krøllete hår som begynner å bli grått og stritt
Jeg bruker nr. 7 nå, sammen med en annen krem. Men de grå er fortsatt veldig mye striere enn det som er krøllete. Tipper dette er grunnen til at mamma klipte seg kort når håret begynte å bli grått
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|