|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan forbereder du deg på den neste apokalypsen?
Det er vel sånn at bensinpumpene trenger elektrisitet for å få opp bensinen, så da må du også lagre bensin. Det er begrensning for hvor mye du har lov til å lagre i kanner, tror jeg. Vi har to el-biler, så vi må i så fall kjøre til hytta, der kan vi lade aggregat. Og har vann dypt nede i jorda, og lever ellers på gass og solcelle. Så det kan nok være lurt på flere måter, for ei stund.
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan forbereder du deg på den neste apokalypsen?Vi har fått en helt annen type katastrofe nært oss. Den gjennomgangen jeg planla for helgen, den er utsatt til neste helg. Fy pokker altså. Men jeg så i beddet ute at både urter og hvitløk prøver å bane vei. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på den neste apokalypsen?
Det handler litt om å diversifisere også. Og en stor bil med full tank kommer seg en god del lenger enn vår E-Golf. Det er ikke bare beredskapsgrunner til ar jeg mener vi trenger en bil nr 2. På vinteren er det krevende bare å kjøre til og fra hytta med den, særlig når fører er dårlig. Vi har lader på hytta men ikke brøyting...
Det håper jeg også. Men jeg merker at hodet nå har bedre av å tenke gjennom og iverksette beredskap enn av å prøve å ikke tenke på det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan forbereder du deg på den neste apokalypsen?Palmen: Jeg kan ikke og vil ikke utdype det nå. Ikke noe helsemessig i hvert fall. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|