Sv: Hva driver du med på fritiden?
Jeg blir alltid nesten litt satt ut av det spørsmålet, for jeg føler ikke at jeg har en skikkelig hobby. Imidlertid driver jeg med masse greier, trening, hunden, fotografering, lesing (i perioder), borddekking, intens ferieplanlegging og tilhørende research (for tiden bruker jeg faktisk mest tid på akkurat det). Jeg er også veldig glad i å lage mat, særlig å ha gjester og kan lage et enkelt måltid til fire personer til et stort prosjekt over mange dager med googling av oppskrifter for å sette sammen meny og drikke, innkjøp, bordpynt, blomster og annen forberedelse. Tilsvarende er jeg rimelig giret på pynting til høytider og alt som kan feires. Andre ting som tar tid er å hjelpe min gamle mor med diverse og jeg har også et par prosjekter jeg har hjulpet venner med (styling, korrekturlesing etc.) samt at jeg fører regnskap for et sameie. Også har jeg vært frivillig besøksvenn med hund for Røde kors i seks år. Så jada, dagene går unna og jeg kjeder meg over hodet ikke selv om jeg har hauger av fritid siden jeg ikke jobber. Skal dog ikke skjule at det også blir en del tid på sofaen med TV etc.
Sist redigert av liefje : 07-03-25 kl 18:32.
|