|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådJeg blir nesten fysisk dårlig av lyden av brodder mot noe som helst annet enn snø og is. Når jeg går til jobb må jeg blant annet gjennom en undergang med betonggulv. Jeg er nødt til å ta av meg broddene for å orke å gå igjennom der. Etter denne undergangen er det flatt resten av veien til jobb, så som regel trenger jeg heller ikke å ta dem på igjen på andre siden. Men om det er nødvendig så gjør jeg heller det, enn å gå over betongdekket med brodder på.
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådJeg liker heller ikke lyden av brodder på annet enn is. På is går det fint, den er ikke så høy. Verst er det på storsenteret, som har flislagte gulv. Der er det mange som ikke tar av seg broddene før de går inn (på tross av at det står store plakater ved alle innganger om at de må ta dem av) og den lyden gjør nesten fysisk vondt.
#3 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Gruffetråd
Det er nesten like glatt å gå på brodder på fliser, som å gå på is uten brodder. Så jeg tenker det er lite smart. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|