Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-25, 16:32   #41
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd

Eg gruffar, eller er igrunn veldig lei meg, for at tre dagar heime åleine i fred og ro vart til tre dagar heime med sjuke barn.

Gammel 19-02-25, 16:38   #42
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Eg gruffar, eller er igrunn veldig lei meg, for at tre dagar heime åleine i fred og ro vart til tre dagar heime med sjuke barn.

Du har min største medfølelse.

Gammel 19-02-25, 16:43   #43
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Du har min største medfølelse.

Takk. Det høyrast jo berre ut som ein filleting, men...

Gammel 19-02-25, 20:28   #44
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der er gyldig gruff syrinx!

Gammel 20-02-25, 07:48   #45
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så HELVETES lei av denne vinteren med frost-vind-snø-mildvær- on repeat, og det er ALDRI et normalt føre å gå på, og FAEN ass.

#startetdagenmedetsvalestuppåglatta

Gammel 20-02-25, 10:48   #46
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 20-02-25, 11:45   #47
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det ER greit å ha et kredittkort på lur og til netthandel. Så lenge en betaler alt ved forfall.

Ja, innser det nå. ☺️ Og så er jeg så redd for seinbetalinger, overtrekk og uoverstigelig kredittgjeld at det nok ikke bør være noe egentlig problem m et ekstra kort.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 20-02-25, 12:18   #48
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg er så HELVETES lei av denne vinteren med frost-vind-snø-mildvær- on repeat, og det er ALDRI et normalt føre å gå på, og FAEN ass.

#startetdagenmedetsvalestuppåglatta

Sånn ca slik vvestlandsvinteren alltid er, altså?

Egentlig har denne vintren her vært ganske så snill her synes jeg, vi har stort sett fått brøytet snøen før regnet kom, jevnt over har et stort sett til og med regnet nok til at det ikek fryser på et 5 vm islag av frosset slaps og is og regn.

Men da ble ikek dette gruff fra meg i det hele tatt...

Sist redigert av Malama : 20-02-25 kl 12:24.
Malama er ikke aktiv  
Gammel 20-02-25, 12:20   #49
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Mitt enkle gruff nå er at jeg fikk fra lunsj emd en plan om å føre bankbilag for 2025, etterlyse de som mangler, fakturere for mars for dem som har sendt grunnlag og etterlyse de som mangelr, og ellers rydde opp i åpne saker i saksbehandlingssytemet jeg samhendler med kundene i, hvor altså bilag og fakturagrunnlag f.eks er. Bare at.... det er nede, tekniske problemer. Det var liksom d et jeg skulle gjøre resten av dagen! Jeg finner sikkert annet å gjøre på altså, men det er kjedelig!

Gammel 20-02-25, 12:26   #50
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes også vinteren har vært ganske snill. Jeg setter veldig pris på mildværet, selv om det blir glatt. Men jeg liker ikke snø og kulde da. #utflyttetnordlending

Gammel 20-02-25, 12:35   #51
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns du an vente til mars med å fakturere for mars, Malama?

Jeg kan sammenfatte alt mitt daglige gruff i ett ord: SAP.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 20-02-25, 12:56   #52
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg syns du an vente til mars med å fakturere for mars, Malama?

Jeg kan sammenfatte alt mitt daglige gruff i ett ord: SAP.

Nei, fakturaene må sendes før 1.3 for at forsendelse av avtalegiro skal fungere. Så faktura for mars med fakturadato 1.3.25 skal altså genereres i systemet hos meg før 1.3. Men jeg venter trolig med å purre på faktagrunnlag til nese uke, selv om fristen til mine kunder for å sende det inn er i dag (i morgen har jeg vinterferiene, så det jeg ikke gjør i dag blir neste uke)

Gammel 20-02-25, 16:33   #53
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg har strikket feil og må rekke opp, heldigvis ikke mange omgangene (men det blir jo en del masker på en genser på pinne 3), men likevel.

Gammel 20-02-25, 17:58   #54
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Tror hele bankløsningen min har fått et nervøst sammenbrudd. Guttungen la til og med bankkortet inn i vipps, noe jeg ikke visste at gikk an en gang. Men funket gjorde ikke det heller. Coop har betaling via medlemskontoen, og jeg har vel det meste jeg trenger i hus de neste dagene uansett. Må få betalt litt bensin etter hvert, men bilen går vel stort sett greit på strøm og bensinslanten som er igjen noen dager til. Det ordner seg. Jeg kunne hatt kredittkort ved siden av, og ikke hatt noe problem med knelende bankkort, men liker ikke kredittkort, så jeg har ikke ordnet det eller hatt bruk for det til nå. Angrer litt på det.

Kiwi har Trumf Pay, så der trenger du heller ikke fysisk kort.

Gammel 20-02-25, 18:27   #55
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Sånn ca slik vvestlandsvinteren alltid er, altså?

Egentlig har denne vintren her vært ganske så snill her synes jeg, vi har stort sett fått brøytet snøen før regnet kom, jevnt over har et stort sett til og med regnet nok til at det ikek fryser på et 5 vm islag av frosset slaps og is og regn.

Men da ble ikek dette gruff fra meg i det hele tatt...

Det var ikke en hvem-har-verst-vær oppdatering, det var en gruff over at min vinter har vært inn i helsikes ustabil, og at jeg gruffet over at dagen min startet med et forbanna fall på isen.

Gammel 20-02-25, 18:50   #56
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glatte er skikkelig drit. Og i hvert fall å falle! Jeg blir 80 år når det er hålke.

Gammel 20-02-25, 19:05   #57
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Håper du ikke skadet deg altfor mye, Nextlife.

Gammel 20-02-25, 19:06   #58
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Glatte er skikkelig drit. Og i hvert fall å falle! Jeg blir 80 år når det er hålke.

Jeg blir 120

Gammel 20-02-25, 19:09   #59
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Håper du ikke skadet deg altfor mye, Nextlife.

Takk.
Det gikk noenlunde greit, men jeg traff bakken først med det kneet som allerede er relativt ødelagt, og det var dumt. Jeg trenger at det virker enda en måned til det er dags for neste injeksjon i det.

Gammel 20-02-25, 20:26   #60
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg blir 80 år når det er hålke.

Jeg også. Heldigvis har jeg blitt så voksen at jeg ikke synes det er flaut å bruke brodder.

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.