|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
snur
|
![]() Sv: Lager du deg lett "historier" - og hvilke?Jeg lager historier i hodet hele tiden. Spesielt når jeg er på kafe eller restaurant. Ikke som i sladder o.l. men mer hva som er bakgrunnshistorien til folk, hva slags sammensetning er de som sitter på bordet der borte osv. Lager historier om hvor de møtes. Dette er ikke noe jeg deler med andre, det er bare inni hodet mitt
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du deg lett "historier" - og hvilke?Jeg lurer gjerne på historien bak og kan godt diskutere det med noen, men jeg lager ikke historier selv eller framstiller mine tanker/teorier som sannsynlige.
![]() |
#3 |
Ad astra
|
![]() Sv: Lager du deg lett "historier" - og hvilke?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Dette er jo noe helt annet enn sånn jeg oppfatter HI, dette kan jeg også gjøre. Og kan godt gjøre det sammen med mannen. Men jeg ville aldri gjort det med folk jeg kjenner, det synes jeg er spekulering.
![]() |
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette gjør jeg også. Og spesielt med fremmede og folk jeg ikke har noe med å gjøre ellers. Jeg liker det ikke på samme måte, det er ikke like gøy, med folk jeg har noe med å gjøre.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|