|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#961 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har sovet inatt! Første gang på lenge.
#962 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg var på kaffebesøk hos en tidligere nær venninne (vi er venninner enda altså, men livet skjedde så vi forsvant litt hvert til vårt), og så spurte en kollega av meg om jeg ikke kunne komme bort på jobb i pausen hennes så vi kunne skravle litt. Og det var så kos!
#963 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I dag føler jeg meg bittelitt flau men mest glad og takknemlig over at naboen på over 60 år har måket utenfor hos oss, slik at vi får ut bilen.
#964 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18At vi i ettermiddag skal hente en gul strandmoen stol, så jeg får lese/strikke krok på stua. Jeg gleder meg helt vilt. Hehe.
![]() |
#965 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Sol og knallblå himmel! Skal ut og lufte meg senere idag.
#966 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg sitter nuh og koser meg i min brukt-funn Strandmon-stol på hytta, Serafin, og den er perfekt som godstol.
#967 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Det gjør meg også litt sånn tøysete glad at jeg kan si at nærmest hele stua er bruktfunn gjennom tidene. Og at vi er blitt såpass gode på å kjøpe brukt.
![]() |
#968 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Samme her. Hytta er blanding av noen ting som stod igjen etter forrige eier, noe fra finn og lokale bruktsider og bruktbutikker, og to deilige sofaer arvet fra en venninne.
#969 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I dag er jeg glad for aldeles nydelig vestlandsvinter. Gnistrende snø, strålende sol som varmer i ansiktet, og glitrende fjord og hav.
#970 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Det var helt vinduerlig ute og gå i dag i nydelig vintervær.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 11-01-25 kl 17:14. |
![]() |
![]() |
#971 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg kom meg ut og fikk gått en ganske lang tur i kulda og kunne nyte en nydelig lyseblå vinterhimmel. Ordentlig godt for sjela mi. |
![]() |
![]() |
#972 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Årets første tur til Ulrikens topp. Kjettingbrodder er rett og slett knall i padden! |
![]() |
![]() |
#973 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Lang tur i måneskinn og 17 minus i kveld. Magisk fint ute nå. Det gjorde godt etter en skikkelig røff uke. |
![]() |
![]() |
#974 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har vært på julebord med jobben min, og det var så hyggelig!! Jeg har helt fantastiske kolleger og en helt super sjef. Og så var det helt herlig å komme hjem på et ok tidspunkt.
#976 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I dag er jeg glad for flere ting, bl.a. gåvennlig vær i skogen sammen med bestevenninnen min. Alle menneskene vi møtte så glade og fornøyde ut. Været var kjølig, men helt uten vind. |
![]() |
![]() |
#977 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18En liten luftetur i nabolaget i 10 kalde og strålende sol!
#978 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Er glad for at daglengden så smått begynner å øke litt, og for fin skitur både lørdag og søndag, kort tur med mormor og minstemor på lørdag og lengre tur med tenåringene på søndag. Fantastiske forhold begge dager, nå kommer regn og grisevær så glad for at vi fikk utnytta helga til friluftsliv. Sist redigert av Galathea : 13-01-25 kl 12:32. |
![]() |
![]() |
#979 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Noen timer i fred og ro.
#980 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg er utrolig glad for et snev av energi, som lot meg rydde kjøkkenet og forberede middagen. Det er LENGE siden jeg klarte det. Jeg må fremdeles ta det i bolker, for hvis ikke blir jeg kvalm og svimmel, men det er i alle fall et stort skritt i rett retning! Hurra!
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|