|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#881 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Endelig en joggetur der det både var opphold og vindstille. Første på 6 uker tenker jeg. |
![]() |
![]() |
#882 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Det snør og Yr påstår at det skal snø litt mer og at det skal være litt minusgrader i noen dager. Jeg skal ut på tur etterpå. |
![]() |
![]() |
#883 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Første nyttårsdag var Pøbelprinsessen og jeg og gikk på skøyter på den nydelige turskøytebanen på vannet rett ved her vi bor. Så kom det en nisse bort til oss og sa "Godt nytt år" ned veldig tydelig ukrainsk aksent. Stort hvitt skjegg, røde klær. (men damestemme)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#884 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Huset for meg selv noen timer tidligere idag.
#885 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Eg byrja på ei bok i går og vart ferdig med den i dag. Lettbeint Krim (siste Wisting), men likevel. Hjerna mi valgte å virke og lot meg sluke ei bok. Det er faktisk ganske stort.
#886 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18
Dette gjorde meg glad nå.
#887 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Årets første treningsøkt med Skilpadda!
Åh, så fint! Den følelsen!
#888 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Nok et år er plussa på Yngste og ble feiret der Yngste bor. Det var skikkelig koselig. Barnebarna ville ikke dra hjem. Vi ble ennå bedre kjent med Yngste sin kjæreste. |
![]() |
![]() |
#889 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Boka jeg har stått på venteliste for på biblioteket, Kyrre Andreassens "Ikke mennesker jeg kan regne med", er klar for henting!
#890 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18At julepynten er pakket vekk (riktignok to dager før vi pleier, vi har stort sett jula framme til 13. dag jul, men ånden kom over oss i går). Hvert år blir jeg glad av å ta fram julepynten og tenker at det blir vemodig når den skal pakkes vekk etter bare to uker. Men når jula er vel over så er jeg også ferdig med den og gleder meg over å få huset tilbake til normal tilstand igjen. Stua føles så magisk ryddig og ordentlig i dag.
#892 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Besøk av en gammel kompis og hans kone og barn. Det er ikke så ofte vi ses, de bor i et annet land. Skravling ble det nok av. De kom opp med temaet "skal vi feriere sammen neste sommer?" i konas hjemland. Det høres ut som en plan. |
![]() |
![]() |
#893 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Mine døtre ga mine foreldre en Frameo i julegave.
#894 |
|
Åh! Det var lurt! Jeg har foreldre som jeg sender bilder og videoer til hele tiden, men det hadde vært fint om det ikke bare hadde vært på mobil - de er MER enn nok på mobil as is. Kan man bare sende til dingsen og så popper det opp? |
![]() |
![]() |
#895 |
Hertuginne
|
Svigers fikk en for et par år siden, og de digger den. Superenkelt å dele bilder gjennom appen, og den får stå og surre og gå i stua og blir ofte en snakkis når vi er på besøk, for vi snakker om bildene og det vi gjorde på det aktuelle tidspunktet.
#896 |
Hertuginne
|
Ja, den kommer med en app, og så deler man fra telefonen gjennom appen og så popper den opp på skjermen. Virkelig enkel å bruke, både for oss som sender bilder og for dem som mottar bildene og videoene.
#897 |
Rockesøster
|
Jepp, man laster ned appen, får en kode til den aktuelle rammen og så er det bare å sende i vei.
#898 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Endelig fått brettet en hel haug klær.
#899 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18På Disney+ har de en dokumentar om en mann på Shetland som har en oter-venn.
#900 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Fått skrevet en jobbsøknad.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|