|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#682 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Eldstesønnen min (21) har plutselig blitt med som keeper på et fotballag som skal spille i 10. div, og var på første trening i dag, i sludd og nullføre. |
![]() |
![]() |
#683 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Så innmari kult Nextlife. |
![]() |
![]() |
#684 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I går kom det et tynt lag snø ute og jeg så vinterens første dompap så det ble litt øyeblikkelig julestemning der som gjorde meg glad.
#685 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18At datteren hadde hatt en fin dag på hospitering på musikklinja på VGS og kom hjem og fortalte entusiastisk om alle musikkfagene og at alle 2. års-elevene som de var sammen med skryter av godt miljø. Det ser ut til at det blir musikklinja neste år! |
![]() |
![]() |
#686 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Galathea: Det er håp. Snuppa hadde tre skrekkelige år på ungdomsskolen (som IKKE fikk hjelp av pandemien). Så begynte hun på KDA (kunst, design og arkitektur), og det var som å få en ny ungdom i hus. For henne som var litt skolelei, men ganske skoleflink, var det helt perfekt å kombinere teoretiske og praktisk/kunstneriske fag. Det gikk riktig bra til slutt, og hun fikk tre fantastiske år på vgs.
![]() |
#687 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Det er SÅ godt å høre slike historier Tjorven, det får meg til å holde fast på håpet om bedre tider! |
![]() |
![]() |
#688 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har også vært på kulturskole-konsert. Og selv om han stoppet opp et lite øyeblikk midt på, så tok han seg inn, fikk fortsatt der det glapp uten problemer. It's beginning to look a lot like Christmas. Stemningen satt. Jeg er klar for førjulstid
#689 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har vært på strikkekino med en gjeng venninner, det var superkoselig og fin film: 3 menn til Vilma.
#690 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Sol!
#691 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18At jeg har drømt om å kunne spille piano hele livet, og plutselig kan spille litt, takket være 17-åringen som kan alt mulig rart
#693 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg tok på meg vinterjakka for første gang og fant igjen en favoritthårpynt og emballasjen til konfettikanonene vi brukte på en særlig jubeldag på jobben i vår, så da ble jeg glad for det på nytt.
#694 |
Klar
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I dag har jeg oppdaget at Gmail har en stor, fin knapp på toppen av alle eposter der det står "Meld av". Det var veldig mye enklere enn å lete fram en usubscribe-knapp, og så måtte redegjøre for hvorfor jeg ikke vil ha masemail lenger. |
![]() |
![]() |
#695 |
Eppur si muove.
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Å tine og rydde i dypfryseren (men jeg var ikke så glad mens jeg holdt på
#696 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg satte på shuffle på London Grammer på Spotify og plutselig kom en helt fantastisk live versjon av Bitter sweet symphony. Det var som å ha et helt magisk møte mellom 53 årige meg og 18 årige meg på ørene.
#697 |
Eppur si muove.
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18At jeg har verdens flotteste, smarteste og snilleste 16-åring. Jeg er så heldig.
#698 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Snap fra eldste på folkehøgskole som var så glad for adventskalender.
#699 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Å se 17-åringens reaksjon da pakkekalender var hengt opp i gangen i dag. Jeg ga beskjed for 2 år siden at pakkekalenderens tid var forbi. Men så fant jeg på loftet den fine egensydde kalenderen en dag, og tenkte det var trist den ikke skulle brukes. Så jeg fliste avgårde på senteret og rasket med noe snoperier, sokker og kosmetikk. Så den er veldig lavterskel, men lykken var stor likevel. De er nå søte disse småstore ungdommene |
![]() |
![]() |
#700 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Super-lete-runde etter de lilla lysene jeg hadde kjøpt til i dag, og åpenbart lagt en lur plass, og måtte lete lenge. Men som en bonus fant jeg ikke bare lysene og også bunadssølvet vårt som var så bom vekke at jeg trodde. I hadde lagt det igjen hos svigermor da vi var i konfirmasjon i september.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|