Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen som har sett noen fine adventsstjerner?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-24, 08:37   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?

Jeg har gamle stjerner i metall arvet etter min far, mine er sølvfargede og fra tidlig 80-tall, men de selges fortsatt blant annet på Clas Ohlsson. https://www.clasohlson.com/no/Star-T...sing/p/36-8261

Jeg har også et par fra Herrnhuter som jeg har fått fra min tyske svigermor. Fantastisk fint lys i de. https://www.herrnhuter-sterne.no/pro...dors-stjerner/

Jeg er nostalgisk og tradisjonsbundet når det kommer til advent og jul, så jeg har ikke noe forhold til hva som er trendy eller ikke, så kanskje ikke til all verdens hjelp.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-24, 08:52   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for gode forslag!

Vi har et par fra før som er fra Ikea, og de er i pleksiglass og veldig gamle. Liker dem godt, men de er små og lyser skikkelig lite. Og nå har vi ganske store vinduer.

Har forresten også en liten fra Herrnhuter, kjøpt på julemarked i Tyskland. Men den er tredimensjonal og egner seg ikke i et vindu.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-24, 14:48   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg har gamle stjerner i metall arvet etter min far, mine er sølvfargede og fra tidlig 80-tall, men de selges fortsatt blant annet på Clas Ohlsson. https://www.clasohlson.com/no/Star-T...sing/p/36-8261

Jeg har også et par fra Herrnhuter som jeg har fått fra min tyske svigermor. Fantastisk fint lys i de. https://www.herrnhuter-sterne.no/pro...dors-stjerner/

Jeg er nostalgisk og tradisjonsbundet når det kommer til advent og jul, så jeg har ikke noe forhold til hva som er trendy eller ikke, så kanskje ikke til all verdens hjelp.

Nå fikk jeg skikkelig lyst på Herrnhuter stjerne, men jeg klarer ikke helt å se forbi naglene Og den på 13 cm blir nok litt for liten (den er uten nagler).

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.