Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har Oda enkeltleveringer?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-24, 19:22   #16
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har Oda enkeltleveringer?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Men må du gjøre det en gang i uka? Jeg tar storhandel på Oda hver fjortende dag og kommet alltid over gebyrgrensa. Også fryser jeg ned og sper på med noe punkthandling innimellom ved behov.

Neida, men det blei så mykje punkthandling at det funka ikkje for meg. Hender eg gjer ei storbestilling innimellom, altså. Men eg bruker det ikkje i kvardagen lenger. Ein faktor er at dei vekene eg ikkje har barn er såpass ustrukturerte at det er vanskeleg å planlegge innkjøp og.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.