Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bruk av AI - hvilke verktøy?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-24, 08:00   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av AI - hvilke verktøy?

Vi har Copilot på jobb, og det er snakk om at vi skal få betalingsversjonen av ChatGPT.

Jeg skal ikke si at jeg er en aktiv bruker, men jeg har forsøkt meg på noen småting. Den var for eksempel mye bedre enn google på å fortelle meg hvor mange kommuner det totalt er i 7 navngitte fylker.

Mannen min påstår at jeg snart ikke trenger å lage presentasjonene mine selv, men når jeg har forsøkt meg mener jeg at jeg foreløpig er langt bedre enn AI. Selv bruker han det mye i jobben, men han er systemutvikler og får hjelp til koding. Jeg antar at maskinlæringen har kommet lenger på det feltet, for der er det flere aktive brukere.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.