|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#502 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg kjøpte fem solsikker for en ukes tid siden som står veldig vakkert i en vase på sofabordet og gjør meg litt glad hver eneste gang jeg ser på dem - og det er ofte, for de er jo midt i glaninga. |
![]() |
![]() |
#503 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I går gjorde Serafin sin datter sin skoletur meg skikkelig glad! |
![]() |
![]() |
#504 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Mild oktober (i fjor kom det snø i Oslo 30. oktober!), som jeg setter ekstra pris på i år siden vi har vært to uker uten varmepumpe. Og så er jeg glad for at vi får ny varmepumpe i morgen.
#505 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har besøk av svigerinnen min og mine to små tantebarn og våkna i dag til duften av nystekte surdeigsrundstykker og lyden av lykkelige barn som bygget duplotogbane over hele stuegulvet mitt.
#506 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Skikkelig flinke fagfolk gjør meg alltid glad. I dag: En utrolig flink og behagelig audiograf, som klarte å både få fungerende høreapparater til min far, og klarte å kommunisere skikkelig godt med ham, tross at han kom inn forvirret og fortapt.
#507 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Serafin - så fantastisk!
#508 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Dagens minnesermoni for Mutter'n var god og vakker fra start til slutt. Så mange fine mennesker som møtte i kapellet, flott sang og PK fra HEF gjorde en god jobb. Ikke alle hadde anledning til å bli med hjem til oss, men de 25 som kom ble lenge og vel og pratet og delte minner. Gjestene syntes det var stas at vi hadde lagt fram både bilder i ramme og bilder i album. Vi hadde også rullerende bilder på tv-skjermen. Det ble så mye god prat. Folka mine altså. |
![]() |
![]() |
#510 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18
#512 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18At jentungen kommer hjem på høstferie!
#513 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Fin stund på gravlunden med kollega der vi mintes avdød kollega, ett år etter.
#516 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Kvalitetstid med mormorjentene i dag, først var vi på gamliskafe med åresalg og møsbrømlefse, deretter en innsats med å perle vegger til et “pepperkakehus” av perler. Til sist tok vi en skikkelig runde med julegaver, lagde lister og bestilte på nett det vi ikke finner lokalt, og har lagt en plan for en runde for å kjøpe det andre i butikken her.
#518 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Helten oppnådde sitt beste resultat i en snookerturnering, niende plass. Det var gøy å være publikum og se gleden over å vinne kamper på det nivået. Sist redigert av Strå : 27-10-24 kl 18:03. Årsak: Rettet skrivefeil |
![]() |
![]() |
#519 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Minstemann har kjellerstua full av venner til Ringenes herre maraton. Fin gjeng.
#520 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg begynner å lage bra ting når jeg syr! |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|