Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Finnes det noen måte å forbedre lydkvaliteten på teams/zoom-møter?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-24, 09:53   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det noen måte å forbedre lydkvaliteten på teams/zoom-møter?

Sukk. Jeg skal sitte i jobbintervjuer hele mandag, og jeg har jo ikke noen måte å påvirke kandidatene til å skaffe seg gode mikrofoner. Hadde håpet det fantes filter på min ende av Teams, som kunne dempet det noe.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-24, 14:32   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen måte å forbedre lydkvaliteten på teams/zoom-møter?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Sukk. Jeg skal sitte i jobbintervjuer hele mandag, og jeg har jo ikke noen måte å påvirke kandidatene til å skaffe seg gode mikrofoner. Hadde håpet det fantes filter på min ende av Teams, som kunne dempet det noe.

Jeg tenker at det er fullt mulig å ha med en oppfordring om å bruke headset/ørepropper og mikrofon i innkallingen til intervjuet. Du kan jo også hekte på en setning om at helt vanlig mobiltelefonutstyr fungerer helt utmerket til det formålet.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.