Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-24, 15:41   #921
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #19

Jeg takker igjen for alle gode ord og kondolanser og biter av deres historier. Det gjør godt. Vi nærmeste har hatt en lang og rolig stund sammen hjemme hos oss. Folka som jobber der Mutter'n bodde satt stor pris på et hefte vi lagde om henne da hun flyttet dit. Det var utslitt nesten.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 09-10-24, 23:14   #922
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Varme tanker, Strå. Ta godt vare på deg selv.

P.K. er ikke aktiv  
Gammel 10-10-24, 09:32   #923
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

På søndag bestilte jeg noe på nett som skulle leveres midt på dagen i går. Siden det var så rask levering (og tingen var billigere i nettbutikk) valgte jeg det framfor å gå ut og kjøpe det i fysisk butikk som jeg uansett ikke ville hatt tid til å gjøre før på ettermiddagen. I går fikk jeg beskjed om at den ikke ble levert da, men ville bli levert i dag. Og nå fikk jeg nettopp beskjed om at den ikke kommer i dag heller, men i morgen (får vi håpe....).

Den ble utsatt for tredje gang.

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Varmepumpa virker ikke (dvs den slår seg på og åpner spjeldene, men det kommer ikke varme ut) og det er to uker til noen kan komme og se på den.

Utedelen er visst ødelagt, og den er bare tre år gammel. Jeg regner med det går på garantien, men det tar noen uker før vi får ny. Hvordan er det mulig? Installerer de ikke varmepumper hele tiden? Får bare være glad det skjedde nå og ikke midt i kaldeste januar i det minste. #sedetpositive

Gammel 10-10-24, 11:45   #924
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Gode klemmer til deg, Strå

Gammel 10-10-24, 16:13   #925
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjære Strå - god klem til deg. Du har alltid skrevet så fint om henne.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 10-10-24, 19:36   #926
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Kondolerer, Strå Du har virkelig vært der for henne.

Gammel 10-10-24, 21:48   #927
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Varme tanker til deg, kjære Strå!

Gammel 11-10-24, 11:09   #928
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kondolerer Strå. Så leit

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 11-10-24, 14:31   #929
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kondolerer Strå! Jeg har alltid likt å lese når du har skrevet om de fine stundene med din mor.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 11-10-24, 15:15   #930
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for dine ærlige, varme, vare og vakre beskrivelser av samværet med din mor, Strå.

Gammel 12-10-24, 21:12   #931
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Bananfluer.

Gammel 12-10-24, 22:15   #932
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Ødelagt bil. Der får man igjen for å bare ha én bil.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 12-10-24, 22:19   #933
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Bananfluer.

De jeg hadde sist ar seiglivet. Nå har jeg tatt inn pelargonia med dyr, det er ikke lus for de flyr. Skikkelig ekkelt, forsøker drepe dem ved å knuse dem. Håper det holder.

Gammel 12-10-24, 22:34   #934
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Klem til deg og dine, Strå!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 13-10-24, 00:34   #935
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Omgangssyke Hatt siden torsdag. Trodde jeg var bedre i dag, men det er jeg ikke. Hvis det er likedan i morgen blir det krøll med jobb på mandag.

Kidsa har heldigvis ikke blitt syke, da. De har holdt god avstand og ellers vært til stor hjelp ved å ta seg av mathandling og sørge for eget inntak. Selv om jeg var litt frynsete og begynte å gråte da minsten (17 år - jeg vet, jeg vet! ) sa han hadde vært sulten så lenge mens jeg sov. All «hans» mat var tom (frukt, pålegg) og alternativene var umulige på egen hånd; gå på butikken alene og bare bestemme seg for noe selv, lage yoghurt med korn (han var usikker på fremgangsmåte og mengdeforhold), spise brødskive med syltetøy (veldig spesiell kombinasjon visstnok). Det er når vi har sånne bøyger hjemme i tryggheten at jeg virkelig skjønner hvor mye han strever utenfor. For ellers har vi vel ingen hindringer hjemme når det kommer til f.eks mat. Enten lager jeg, eller så har vi alt tilgjengelig (polarbrød, majones, hamburgerrygg, ost og epler - da kan han overleve lenge) slik at han kan lage selv.

Gammel 13-10-24, 00:42   #936
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så trist å høre, Strå! Jeg har også satt veldig pris på å lese om deg og moren din.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 13-10-24, 01:14   #937
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Så trist å høre, Strå! Jeg har også satt veldig pris på å lese om deg og moren din.

Takk.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 13-10-24, 02:33   #938
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Kjære Strå, kondolerer! Du har alltid skrevet med varme om moren din. Husk henne som hun var og ikke som hun ble...det var det venninnen min sa til seg selv da hun mistet sin mor som også hadde Alzheimer. Mange gode varme klemmer til deg.

Gammel 13-10-24, 06:50   #939
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jolie! God bedring!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-10-24, 11:28   #940
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

De jeg hadde sist ar seiglivet. Nå har jeg tatt inn pelargonia med dyr, det er ikke lus for de flyr. Skikkelig ekkelt, forsøker drepe dem ved å knuse dem. Håper det holder.

Jeg sprayer uteblomstene med grønnsåpevann før jeg tar de inn. Mulig at det kan hjelpe?

Jålebeinet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.