|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er norskprodusert mat viktig?Men kanskje burde Norge utnytte sine komparative fortrinn og overlate matproduksjon til land som er enda mer egnet. Jeg skjønner jo at vi trenger mat, men ikke helt hvorfor den må være norsk.
|
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Er norskprodusert mat viktig?
Den må ikke det.
|
|
|
|
#3 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenkte i første omgang på fiskeri og annen akvakultur, men ser vi litt lengre inn i framtiden kan jo også syntetisk framstilt mat være aktuelt.
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Jeg tror ikke det finnes oppdrett av fisk som ikke er basert på landbruk? Soste jeg leste var vel at man skulle fôre laks på kylling
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Vi så jo under pandemien hvor lurt eller ikke-lurt det var å satse på å ikke ha lager av smittervenutstyr i Norge fordi vi jo kunne importere fra landene som produserer., sånn som Kina.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette |