Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-24, 22:08   #361
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Malama

Gammel 28-09-24, 22:48   #362
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi møtte opp på kveldens alle mot 1 - live eksperiment, med de høyeste støvletter vi har.

Men den delen som gjorde meg glad. Eldste så en han kjenner fra peff-kurs (speidere fra andre steder) og ropte hei. " My man" fikk han til svar og high five. Etter at vi hadde fått målt støvlene våre gikk han og sto sammen med dem. Sosialt. Traff andre speidere fra andre steder også. Altså rett og slett en gjeng ungdommer som har truffet hverandre noen ganger på kurs og leir.

For andre helt normalt

For meg, for den gutten. Herlig.

Gammel 30-09-24, 10:46   #363
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bursdgshelg der deten alle de viktige damene i mitt liv klarte å samles hjemme i min stue! Magisk! Og i dag er selve dagen og jeg kan slappe av og nyte morgenleveringer i flertall og kaffe uten noen andre planer enn ut å spise med mine aller nærmeste

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 30-09-24, 10:58   #364
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Bursdgshelg der deten alle de viktige damene i mitt liv klarte å samles hjemme i min stue! Magisk! Og i dag er selve dagen og jeg kan slappe av og nyte morgenleveringer i flertall og kaffe uten noen andre planer enn ut å spise med mine aller nærmeste

Gratulerer med dagen din i dag!
Og så bra at feiringen ble vellykket!

Sist redigert av My : 30-09-24 kl 11:42.
My er ikke aktiv  
Gammel 30-09-24, 11:40   #365
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med vel overstått Karamell

Jeg ble tante til en liten jente i går

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 30-09-24, 11:41   #366
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med dagen, Karamell. Så bra festen ble vellykket

Gratulerer til tante Løve.

Gammel 30-09-24, 11:43   #367
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med stor dag, Karamell

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 30-09-24, 12:43   #368
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk! Festen ble veldig vellyket, synes jeg! Og ren damefest kan anbefales!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 30-09-24, 17:30   #369
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Herlig. Forsinket gratulasjon herfra.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 30-09-24, 19:14   #370
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer til Karamell!

Jeg er glad for å være i hjembyen min noen dager.

Og så er jeg glad for at eldstemann koser seg på Røde Kors-tur og at han sender daglige meldinger og bilder til mamma'n sin.

Gammel 30-09-24, 19:31   #371
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hurra for Karamell!

Gammel 30-09-24, 19:32   #372
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Hipp hurra for deg, Karamell.

Gammel 30-09-24, 21:29   #373
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Herlig. Forsinket gratulasjon herfra.

Slett ikke forsinket!

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Gratulerer til Karamell!

Jeg er glad for å være i hjembyen min noen dager.

Og så er jeg glad for at eldstemann koser seg på Røde Kors-tur og at han sender daglige meldinger og bilder til mamma'n sin.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hurra for Karamell!

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Hipp hurra for deg, Karamell.

Tusen takk alle sammen!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 01-10-24, 17:56   #374
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tør nesten ikke skrive det i frykt for å jinxe det hele - men etter LANG tids kamp, oppturer, nedturer, følelse av håpløshet, ønske om å gi opp alt sammen - så er vi faktisk der nå at alle klærne i dette huset enten er sortert i poser for å gis bort eller kastes eller lagres til neste sesong, rene OG i skap - eller kan samles i en skittentøysdunk.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-10-24, 18:45   #375
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow!!!

Gammel 01-10-24, 19:10   #376
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er målet mitt

Det er langt dit.

Gammel 01-10-24, 19:45   #377
millact

Standard

Fantastisk, Mave!

Gammel 01-10-24, 19:59   #378
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk. Det gjelder for øvrig ikke alle ytterklærne, luene, skjerfene, vottene og alt det greiene der da. Men vi har begynt prosessen der også.

Dette er faktisk første gangen i hele mitt voksne liv jeg har følt at jeg har hatt et hint av kontroll på klesmonsteret.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-10-24, 20:13   #379
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tør nesten ikke skrive det i frykt for å jinxe det hele - men etter LANG tids kamp, oppturer, nedturer, følelse av håpløshet, ønske om å gi opp alt sammen - så er vi faktisk der nå at alle klærne i dette huset enten er sortert i poser for å gis bort eller kastes eller lagres til neste sesong, rene OG i skap - eller kan samles i en skittentøysdunk.

Respekt!

Gammel 01-10-24, 21:19   #380
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i verdens fineste by - Bergen! Og fikk en fin løpetur på Fløyen mens mannen la Lillesøster, og da jeg løp ned var det en aldeles nydelig solnedgang også!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.