|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva koster en fest?Jeg har bare et spørsmål, og jeg håper ikke jeg fyrer opp diskusjonen igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva koster en fest?
Veldig flytende overgang.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva koster en fest?I min krets har det vært en endring ettersom vi har blitt eldre, i 30-årdagene tok alle med egen drikke, det samme i noen av 40-årsdagene, men 50-årsdagene har vært "all inclusive" så langt. Jeg er enig med Hyacint, da jeg hadde 50-årsfest ville jeg stå for både mat og drikke, hadde vin til velkomst og middag, kartongvin og øl utover kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Ja, jeg føler at det er litt sånn her og, at det var vanligere da vi var yngre, kanskje. Mulig det er derfor jeg hadde syntes det var komisk om foreldrene mine (som er langt mer i selskap/fest/sammenkomster enn meg) gikk avgårde med vinen i hånden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Hvis folk blir fornærmet av det, kan de ta seg en bolle. Jeg opplever også at det er helt vanlig å kjøre. Derfor er jeg også opptatt av å ha god alkoholfri drikke. Jeg synes det er skikkelig nedtur å drikke brus til mat. Da tar jeg heller vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Jeg er 53, så det funker ikke.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Det har du sikkert helt rett i, og det er jo nettopp fordi en fest koster en del penger at jeg startet tråden i utgangspunktet. Det er en stor prioritering, og det er klart det går ut over andre ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|