Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

God skalljakke til grei pris (mann)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-24, 16:00   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God skalljakke til grei pris (mann)

Hvordan tørker du skoene?

Gammel 24-08-24, 17:22   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God skalljakke til grei pris (mann)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hvordan tørker du skoene?

Jeg løper aldri i karbonskoene (eller andre nye/fine sko) når det er vått. Hvis det er vått, men ikke regner, løper jeg i vanlige løpesko, helst noen jeg ikke er redd for, og hvis det regner, løper jeg i goretexløpesko. Sistnevnte blir ikke våte innvendig (vel, noen ganger), mens de andre naturlig nok blir våte. I det forrige huset hadde vi skotørker. Funket som en kule. Det har vi ikke i det nye huset, for vi vet ikke helt hvor vi skal plassere den. Mannen foreslår uteboden. Den er uisolert, men det er mulig det kan gå an.
Jeg pleier å sette dem på gulvet i gangen (tar ut sålen) hvis de er litt fuktige, men hvis de er dassvåte setter jeg dem på badegulvet. Alltid uten såle og gjerne med noe papir inni.

Men jeg er ikke så redd for de eldste løpeskoene mine. Det eneste som kan skje at det setter seg lukt i dem. Jeg er kjempenøye på å alltid ta ut sålen etter hver eneste løpetur, så de lukter egentlig aldri. Mannen tar aldri ut innersålen, så hans sko lukter verre jo eldre de blir…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.