|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Når jeg ser på hva jeg svarte sist, kan jeg nå slå fast at ja, det er både Torovafler og Toropannekaker vi bruker i heimen vår. Ut over det hender det vi kjøper Tandoori kyllinggryte fra Toro, om vi vil ha noe kjapt og greit. Denne modder dog gubben til det ugjenkjennelige, med diverse krydder og grønnsaker.
![]() |
#182 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Kan svare det samme som for 10 år siden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Bruker kjøttkakesaus for å spare tid. Og så er det noen retter ungene liker godt. Tomatsuppe, kylling bretange, tikka masala svart eske. Peppersaus brukes vel litt innimellom også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Vi bruker:
![]() |
#185 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?
Rett i koppen kakao kjøper jeg også forresten |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
One of These Days
|
Tja, ungene bor ikke hjemme lengre og husker ikke sist vi hadde kylling bretagne. Bruker bearnaise-sausen inni mellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#190 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg bruker helst Freia sin 1-2-3 for hurtigkakao, synes den er bedre enn Toro sin. Men det er jo samme greia i bunn og grunn. Brukte solbærtoddyen til Toro en del da ungene var små, men nå er det ingen som vil ha det lenger.
![]() |
#191 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Tororetter spiser du i dag?
Det stemmer vel sånn noenlunde.
![]() |
#192 |
Øyboer
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Bruker freie rett i koppen, og Lærum solbærsaft om vi skal va toddy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg bruker ingen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Vaffelrøre en sjelden gang hjemme og alltid når jeg skal levere fra meg på dugnad. Min erfaring er at den ikke setter seg fast i vaffeljern av ulik kvalitet og resultatet blir bra og enkelt å håndtere når man skal stå å steke hundrevis av plater. Mulig jeg har noen buljongterninger også, men de er ikke ofte i bruk. Tacokrydder på pose derimot. Den boosten av msg serveres til stor entusiasme hver fredag. Vi lagde krydder selv og da ville ingen av ungene spise taco og det ble sure miner. Eneste grunnen til at jeg aksepterer taco hver enda fredag året rundt er at det er det eneste måltidet vi sereverer der absolutt alle blir fornøyde og ingen rynker på nesa så da blir det posekrydder. Fra Old El Paso
![]() |
#195 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?De svarte boksene (kit) med tikka masala, szechuan og teriyaki er sånne vi kan ty til i perioder vi er matlei og ikke gidder/har tid til å bruke tid på kjøkkenet. Tilsetter en del grønnsaker og kylling, og syns de er gode.
![]() |
#196 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Vi bruker tandoori-miksen fra Toro, den liker vi godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
koko
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Eg har prøvd å pushe fleire toro(og dets like)produkt inn på repertoaret her i familien, det hadde vore utruleg snertent med fleire rettar som kan lagast utan innsats og engasjement på kjøkkenet. Den bortskjemte gjengen har ikkje latt seg overbevise.
![]() |
#198 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruker minst mulig Toro i dag, men Lofoten fiskesaus og kjøttkakesaus er noen hederlige unntak.
![]() |
#200 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Nå kom jeg på at en en gang jeg var skikkelig lat, så bakte jeg Toroboller. Den er inkludert gjær og det hele, mener jeg. Det var flere som spurte etter oppskriften.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|