Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-24, 08:34   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Jeg er bedre fra covid.

Et tegn på at jeg er bedre er at jeg husker hva jeg har drømt, det gjør jeg som regel bare når jeg er ganske uthvilt. Pga covid og jetlag har søvnen vært litt så som så etter at vi kom hjem fra ferie sist torsdag. I natt drømte jeg at jeg måtte reise til Nord Sverige/Norge et sted. Jeg skulle på bryllup. Det var bare noen utfordringer:

- Jeg fikk poeng og jeg måtte ha et visst antall poeng når jeg kom frem for å komme inn på bryllupet, poengantallet var satt veldig lavt.
- Jeg fikk poeng på valg av vei, store brede veier ga mer poeng, små grusveier ga mye mindre poeng, dere kan tenke dere hvor mange komboer av veier om man tar med grusveier det finnes for å komme opp i Nord? Det var ekstremt mange. Mye analysering.
- Disse poengene skulle multipliseres med nivået på snørr, ørevondt, slim i halsen, halsvondt, muskelfebersmerter og kroppstemperatur som jeg fikk på de forskjellige veiene.
- Dette skulle også multipliseres med kjøretøyet jeg valgte, bra enkle kjøretøy (som bil) ga mer poeng (som jeg jo ikke ville ha).
- Jeg måtte kjøre omvei ettersom det var trafikkstokking inn til bryllupet til Märtha og Durek, ble mange ekstra mil og poeng pga det. Superkjpt og irriterende.
- Når jeg våknet kjørte jeg lett motorsykkel med dårlige bremser. Den hadde også et display med hastighetsmåler osv som stakk opp for høyt så at man ikke kunne se rett frem, man måtte henge ut litt til høyre eller venstre for å se veien. Og dermed kompensere ut med rompa i andre retningen. Dritslitsomt. Jeg hadde også vår hund i en sekk på ryggen og en diger maursluker-aktig tispe hadde løpetid så den hoppet opp og satte seg oppe på sekken. Da ble det veldig mye tyngre. Den hadde en rød hette ytterst på den lange nesen så at det ikke skulle komme inn for mye luft når vi kjørte motorsykkel.

Noen som vil analysere?

Pelen er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.