|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg kan trygt kopiere Blondie sitt innlegg. Jeg leser svært lite om kongehuset og deres nærmeste det være seg her eller fra andre land. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Ja men jeg tror ikke de personene som har det slik skriver kommentarer på FB (Facebook)
Jeg la i alle fall merke til at jeg ALLE som kommenterte på et innlegg på FB om denne saken snakket ala kommentaren som HI lenker til (trist for kongefamilien, trist for han, høyt press etc). Nå kan det være ting jeg ikke vet: Moderering av FB innlegg? Spesielle brukergrupper som skriver på FB? (det er jo det samme som at FP har en egen brukerprofil)? Innlegget var vinklet slik? (Jeg leste bare kommentarene) Man ønsker ikke å trekke oppmersomheten mot den som er utsatt?
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowDette var en interessant kommentar i forhold til roller i monarkiet (jeg kunne ingenting om det på forhånd, så for meg oppklarende)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|