|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Vi har vært i Italia med gutta, på kjærestetur til Smögen og vært på campingvogna. Jeg var der nesten en uke, mannen kom i helga. Knallvær hele uka, det ble neste syden. Har badet vær dag. Til uka skal jeg besøke en venninne. Og ellers har jeg gjort minst mulig. Har fått slappet av skikkelig. Denne uka som var med tur til campingvogna var skikkelig bonusferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Ser ut til at mange FP-folk har hatt en fin ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Har ikke hatt ferie enda, men vi har hatt helgeturer til Voss, til Ullensvang, Rosendal og til Os på fine hoteller og Airbnb med konsert, bading, spa og fjelltur. Til helgen reiser vi til Spania for tre uker. Eldste kommer ned en uke sammen med oss, yngste har jobbet hele sommeren på læreplass og sommerjobb. Han hopper over ferie i år. Tror vi må avvikle ferie tidligere neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?3 uker ferie. En liten uke hos min mor med yngste, noen dager i køben og ellers hjemme. Stort sett elendig vær hjemme, og litt regn i København også. Har bestemt meg for å ta ferie i høstferien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Vi har vært en tur i Nord-Italia, Frankrike og Sveits. Vi var et par dager i Milano og noen dager ved Lago Maggiore før vi kjørte opp til Genèvesjøen. I tillegg har vi hatt noen rolige dager hjemme samt fulgt minste på konkurranser rundtomkring hele Østlandet
![]() |
#26 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Vi har var to uker på rundtur i Andalucia tidlig i sommer. Etter dette ble det en langhelg på en hytte på Sørlandet og en langhelg i Paris. Ut over det har vi hatt masse besøk her hjemme og det fortsetter nå i august. Skal ha resten av ferien vår i september og oktober. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Jeg har bare hatt en uke fri, ellers har jeg trent, og jobbet så mye som mulig. Men ikke 100% så har hatt mange fridager. Har ikke reist, bare vært hjemme. Har fått gjort mye i hagen da.
![]() |
#28 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Har vært hjemme. Mannen har vært 2 runder i Paris ifm forarbeid til OL så jeg har sløvet hjemme. Eller, jeg har malt og fikset, ryddet og kastet både herogder for vi planlegger salg av bolig mot vinteren. Og det er litt å rydde i og kaste etter 26år altså... mange harde valg. Men det har blitt så ryddig her og vi har fått ferdig flere ting som har stått litt sånn halvgjort...
![]() |
#29 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Er på ferie i USA nå. Veldig koselig og fint. Nå er vi på en liten ferie i ferien, og til tross for at jeg har en fin og etterlengtet ferie blir det godt med noen dager fri når vi kommer hjem. Da skal jeg gjøre ingenting |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?
Sant, her er lillesøs og mellombror på loffen i Italia. Lillesøs reiser hjem i morgen, og da byttes hun ut med en venninne.
![]() |
![]() |
#31 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Jeg har
![]() |
#32 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Jeg har jobbet ganske mye og det er jo stas når man føler man har verdens beste jobb. Ellers har jeg vært en uke i Tyskland og tre dager i Skåne hos venner. Jeg har vært på telttur i mine lokale fjellområder (dvs Jotunheimen og Rondane), ett døgn med døtre, og 2 x 1 døgn med gode venner. I tillegg har jeg sovet noen netter i hengekøye i et fjellområde bare et kvarters kjøring hjemmefra, et par netter alene og en sammen med en god kompis og to hunder. Ellers har det vært flere fine dagsturer til fjells. Jeg koser meg like mye hjemme som borte og synes nesten hjemmeferie er best av alt. Vi har gjort mye i hagen i sommer (også), og det er alltid fint å ha et par prosjekter sammen med mannen min. I år har vi fordoblet staudebed-arealer og bygget flere kassebed til grønnsaksdyrking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Vi har vært en uke på ferie bed Hvide Sande i Danmark med hele kjernefamilien pluss foreldrene mine pluss min bror og kone. Veldig fint! Var på Legoland. Så var kjernefamilien to netter i København. Kjørte 300 mil totalt og var borte 12 dager. Har også vært en uke på tur alene med yngste datter, på camping i Sverige på Gustavsvik i Ørebro. Tok tog dit, og reiste med min venninne og to barn. Jobb i morgen.
![]() |
#34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Ferien starta med 3 veker med familien i USA, i California og litt i Nevada. Veldig mange kjekke opplevingar og fullt tempo! Glad eg hadde ferie til å slappe av etterpå
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Vi har vært "bare" hjemme, men nyter at det ikke er skole, ikke noen avtaler, ingen utredning og ingen grunn til stress.
![]() |
![]() |
#36 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Vi er ikke helt ferdig med ferie, så i tillegg til det jeg allerede har skrevet, skal vi en uke til Glasgow (WorldCon SF) og inkluderer en dag hos kompisen og kona i Leeds. WorldCon kjenner jeg at er lettere skremmende, jeg lurer på hva jeg tenkte da jeg foreslo at vi skulle delta på stevnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Starter på uke to av ferien imorra. Ligger i hotellseng i Stockholm og har nettopp lest tråden om veggdyr... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Vi var i Italia i litt over to uker i starten av ferien, dvs Drømmemannen jobbet der og vi andre hadde ferie. Hadde base i Roma, med helgeturer til Positano og Sperlonga. Roma var topp, Positano var fjollete vakker og Sperlonga var veldig sjarmerende avslappende. Første gang i Italia, frister med mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Jeg har vært noe hjemme og jeg har reist med familien. Vi har vært kjente steder, da slapper vi godt av. Jeg brukt lang til på å stresse ned da ferien startet. Jobbmessig var det en skikkelig topp rett før ferien, det satt i kropp og hode.
S.E.& O. Sist redigert av veobra : 05-08-24 kl 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Juli er jo ofte måneden da behandlingssteder for psykisk helse stenger ned. Så sommeren har for det meste bestått av å kjempe seg gjennom 4 uker uten oppfølging. Tatt meg av hund. Bodd et sted der huseier så å si bor på verandaen sin fra morgen til kveld, og dermed overdøver snakkingen deres tven min, kombinert med invasjon inne her jeg bor av kakerlakker, tusenbein, maur og andre dyr. Kort oppsummert; utleier fra hell og denne sommeren er nok i god konkurranse om min verste sommer noensinne.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 05-08-24 kl 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|