Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Integrert stekeovn med skyvedør

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-24, 11:05   #15
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Integrert stekeovn med skyvedør

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Jeg er superfornøyd med min Neff stekeovn, men måtte bytte varmeelementene i to omganger på garantien,og nå fungerer den driftssikkert og som den skal.
Da var det godt å ha kjøpt hvitevarene i Norge.

Jeg anbefaler å kjøpe med pyrolyse. Jeg har også dampfunksjonen, og har vel funnet ut at den var unødvendig. Det er like greit å ha kokende vann i en beholder i bunnen av ovnen når jeg en sjelden gang baker brød.

Alle de aktuelle har pyrolyse. Det har stått mellom ovn med og uten damp og med ulike funksjonsnivå på steketermometer. Vi har landet på at vi ikke skal ha damp og jeg tror vi har konkludert med at vi ikke trenger et superfancy steketermometer heller, vanlig duger bra nok. Ellers har alle de ovnene vi har fått tilbud om en haug med ulike programmer og funksjoner, trolig langt flere enn vi kommer til å bruke.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.