Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er redet tomt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er redet tomt?
Ja, her er det ingen hjemmeboende barn lenger 19 11,38%
Ja, delvis. Barnet/barna er studenter og bor hjemmefra 9 5,39%
Delvis, noen har flyttet og noen bor hjemme 32 19,16%
Delvis, noen er borteboende studenter og noen bor hjemme 29 17,37%
Nei, har hjemmeboende studenter og ev. yngre barn 20 11,98%
Nei, alle er i VGS-alder eller yngre og bor hjemme fortsatt 48 28,74%
Annet som jeg ikke har greid å tenke på 10 5,99%
Deltakere: 167. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-24, 20:05   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er redet tomt

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Denne sommeren er det 5 år siden alle mine var flyttet hjemmefra. Og jeg savner ofte å ha barn å kjøre overalt og ha tenåringer ut og inn til stadighet. Det var en veldig fin tid.
Men jeg savner IKKE å krangle om middag hver dag fordi vi aldri likte samme maten, det er et kapittel jeg er glad jeg er ferdig med.

Jeg "truer" med at når alle har flyttet hjemmefra, så skal jeg ikke lage middag på minst fem år.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-24, 21:06   #2
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Eldste har flyttet, med assistanse i starten, men nå har hun samboer og er tilbake som lærling etter ferien og har knapt tid til å komme innom.

Mellomste på 14 går på tilpasset ungdomsskole , som sannsynligvis går over 4 år. Og apparatet rundt ham er klar over at han vil trenge tilpasset bolig og assistanse så vi har dialog med boligkontoret i kommunen og satser på at han skal flytte i noe egnet om noen år.

Yngste begynner siste året på barneskolen nå, så får vi se hvordan hennes vei blir på sikt, men tror ikke hun vil trenge noe ekstra støtte sånn det ser ut nå i alle fall.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg gleder meg som en unge til tomt rede.

Jeg og.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-24, 22:14   #3
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg "truer" med at når alle har flyttet hjemmefra, så skal jeg ikke lage middag på minst fem år.

Du kommer til å angre på det,for middag er jo godt!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.